امکان بازگشت نوار ابزار به مایکروسافت اج

شماران سیستم –  مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج را با نوار ابزار جدیدی به‌روز خواهد کرد که به کاربران اجازه می دهد که در هنگام وبگردی به علاقه‌مندی‌ها، تاریخچه و مجموعه‌های خود دسترسی داشته باشند.

شرکت مایکروسافت در پی آن است که با ارائه نوار ابزاری به‌روز‌تر برای مرورگر اج سرعت کار با این نرم افزار را برای کاربران افزایش بدهد. به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج را با نوار ابزار جدیدی به‌روز خواهد کرد که به کاربران اجازه می‌دهد که در هنگام وبگردی به علاقه‌مندی‌ها، تاریخچه و مجموعه‌های خود دسترسی داشته باشند.

این رابط کاربری جدید هم اکنون برای صفحات علاقه‌مندی‌ها و تاریخچه در دسترس است و به زودی برای بخش مجموعه‌ها نیز ارائه خواهد شد. مایکروسافت در ابتدای سال جاری قابلیت جدیدی را تحت عنوان منوی علاقه‌مندی‌ها تست کرد که کاربر با استفاده از آن به راحتی و بدون نیاز به ورود به صفحه بوک‌مارک‌ها می‌توانست این ابزار را ویرایش و مدیریت کرده یا آنها را جست‌وجو کند.

 

این کمپانی هم اکنون این نوار ابزار را برای بخش مجموعه‌ها نیز ارائه کرده است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی به پروژه‌های خود در مایکروسافت اج دسترسی داشته و حتی آنها را مدیریت کنند. به این‌ترتیب زمانی که شما منوی مجموعه‌ها را باز می کنید، یک پنجره پاپ‌آپ برایتان نمایش داده می‌شود که می‌توانید از طریق آن با سرعت بیشتری به بخش‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

 شما می‌توانید در منوی شناور مجموعه‌ها لینک‌ها و عنوان‌های صفحات وب را ذخیره کرده و محتوای یاد شده را درون فولدرهای ویژه قرار بدهید. همچنین عکس کاور صفحات وب برای هر کدام از این مجموعه‌ها ذخیره می‌شوند که کار جست‌وجو را آسان‌تر خواهند شد.

baredge

علاوه بر این شما می‌توانید یادداشت‌هایی را در رابطه با صفحاتی که ذخیره کرده‌اید در این بخش قرار بدهید و به این‌ترتیب از مجموعه‌هایتان به عنوان یک ابزار تحقیقاتی ویژه استفاده کنید. همچنین اگر این رابط کاربری را دوست ندارید می‌توانید با ضربه زدن روی آیکون پین به رابط کاربری قبلی برگردید.

به صورت کلی این نوار ابزار جدید موجب شده است که کاربران بلافاصله بعد از باز کردن مایکروسافت اج به بخش‌های تاریخچه، علاقه‌مندی‌ها و مجموعه‌های خود با سرعت بیشتری دسترسی داشته باشند. ​​​​​​​البته این قابلیت در حال حاضر فعلا برای برخی از اعضای اینسایدر عرضه شده است و احتمالا به زودی برای تمامی کاربران این مرورگر ارائه خواهد شد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *