عرضه به‌‌روزرسانی بزرگ برای ویندوز در ماه آینده میلادی

شماران سیستم – این به‌روزرسانی تنها برای اعضای اینسایدر درون حلقه Release Preview در دسترس است و در ابتدا برای شمار کمی از کاربران عرضه شده است. بااین‌حال تمامی کاربران ویندوز می‌توانند با ورود به بخش تنظیمات و منوی Update & Security به‌صورت دستی به دانلود این به‌روزرسانی اقدام کنند.

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی اخیر ویندوز در مراحل اماده‌سازی نهایی برای عرضه عمومی قرار دارد.

در همین راستا مایکروسافت آخرین نسخه پیش‌نمایش این ساخت را با به‌روزرسانی ماه مه ویندوز 10 عرضه کرده است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، این به‌روزرسانی تنها برای اعضای اینسایدر درون حلقه Release Preview در دسترس است و در ابتدا برای شمار کمی از کاربران عرضه شده است.

با این‌ حال، تمامی کاربران ویندوز می‌توانند با ورود به بخش تنظیمات و منوی Update & Security به‌صورت دستی به دانلود این به‌روزرسانی اقدام کنند.

تجربه کورتانا در این نسخه بهبود یافته است؛ این دستیار هوشمند هم‌اکنون می‌تواند به جستجوی ایمیل‌ها پرداخته یا به دستور کاربر، ایمیل جدیدی ایجاد کند.

کاربران نیز می‌توانند با ورود به بخش «Talk to Cortana » در منوی تنظیمات نحوه ارتباط با این دستیار هوشمند را از بین گزینه‌های صحبت کردن یا تایپ کردن انتخاب کنند.

update

علاوه بر این، کاربران می‌توانند سایز پنجره کورتانا را تنظیم کرده و با استفاده از یک Windows Hello PIN به حالت Safe mode بروند.
البته تغییرات مرتبط با این دستیار هوشمند به اینجا محدود نمی‌شود و مایکروسافت در روز عرضه رسمی این به‌روزرسانی اطلاعات جدید در این رابطه را در وب‌سایت خود منتشر خواهد کرد.
 
با این‌ حال، اعضای ویندوز اینسایدر باید به یاد داشته باشند که این نسخه پیش‌نمایش ممکن است با Windows Mixed Reality چندان سازگار نباشد.
​​​​​​​مایکروسافت پیشنهاد کرده است که تا زمان رفع این نقص در اوایل ماه مه نصب این برنامه به تعویق بیفتد. علاوه بر این متأسفانه هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی ماه مه چه زمانی برای عموم عرضه می‌شود.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *