یافتن مراکز تست کرونا در جست‌وجوی گوگل آسان ‌تر می‌ شود

شماران سیستم – کمپانی گوگل اخیرا اعلام کرده است که کاربران با جست‌وجوی عبارت‌های مرتبط با کووید-19 به 2000 مرکز تست این بیماری در 43 ایالت آمریکا دسترسی خواهند داشت.

کمپانی گوگل به‌تازگی سربرگ جدیدی را به نتایج جست‌وجوی مرتبط با ویروس کرونا افزوده است که کاربران با ورود به آن می‌توانند مراکز تست این بیماری را پیدا کنند.

 

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانی گوگل اخیرا اعلام کرده است که کاربران با جست‌وجوی عبارت‌های مرتبط با کووید-19 به 2000 مرکز تست این بیماری در 43 ایالت آمریکا دسترسی خواهند داشت.

 

متأسفانه برخی از ایالت‌ها هنوز در این سیستم جدید گوگل گنجانده نشده‌اند، چرا که این غول فناوری تنها مراکزی را نمایش می‌دهد که توسط مقامات سلامت تائید شده‌اند.

testc

زمانی که در رابطه با کووید-19 جست‌وجو می‌کنید، سربرگی با عنوان « Testing » در سمت چپ نتایج جست‌وجو دیده می‌شود. سربرگ کناری این بخش نیز به «علائم، پیش‌گیری و درمان» اختصاص دارد که اطلاعات مختلفی در رابطه با همه‌گیری ویروس کرونا در اختیار شما قرار می‌دهد.

با ورود به این سربرگ می‌توانید بر اساس موقعیت مکانی‌تان، مراکز تست تائید شده این بیماری را پیدا کنید.

البته این سربرگ هم‌اکنون برای بخش‌های دیگر جهان نیز فعال شده است.

گوگل از زمان شیوع ویروس کرونا در تلاش است که صفحه نتایج جست‌وجو را با قابلیت‌های جدیدی به‌روز کند که اطلاعات مرتبط با این بیماری را سازمان‌دهی کرده و یافتن آنها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

این کمپانی در ماه مارس مرکز جست‌وجوی ویژه‌ای را برای اطلاعات مرتبط با این ویروس عرضه کرد و اخیرا م اطلاعیه دولت‌ها در این زمینه را به‌صورت پررنگ برای کاربران نمایش می‌دهد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *