چگونگی شکستن قفل آیفون بزودی افشا می‌شود

شماران سیستم – فوت‌وفن‌های مخفی که در جریان وقایع سن‌برنادینو برای شکستن قفل آیفون یک تروریست استفاده شد به زودی فاش می‌گردد.

 

طبق گفته کارشناسان، فوت‌ و فن‌های مخفی که در جریان وقایع سن‌برنادینو برای شکستن قفل آیفون یک تروریست استفاده شد به زودی فاش می‌گردد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از ایندیپندنت، به گفته کارشناسان و کسانی که در اپل فعالیت می‌کنند، بعید است که این آسیب‌پذیری استفاده‌ شده توسط اف.بی.آی برای شکستن قفل گوشی مظنون تیرانداز سن‌برنادینو برای مدت طولانی مخفی بماند.

با توجه به گزارشات منتشر شده، شرکت اپل در حال پیداکردن نقص احتمالی و رفع آن است تا بتواند هرچه سریع‌تر آن را به مردم نشان دهد و ترفند مخفی اف.بی.آی را آشکار سازد.

اگر اپل نتواند ضعف خود را پیدا کند، آنگاه احتمالا افشای آن توسط دادگاه ضورت می‌گیرد. در این صورت وکیل‌ مدافع برای کمک به دولت آمریکا، قادر به عبور از بررسی کارشناسان برای دسترسی به گوشی خواهد بود.

در این گزارش آمده: «همچنین اپل امیدوار است که حتی اگر اف.بی.آی قادر به افشاسازی آن نشد خودش در طول زمان مشخص شود.»

اف.بی.آی نیز در این زمینه با تاکید بر ادامه تلاش خود گفت: «تصمیم ما این است که این ابزارها و ترفندها را با دیگر سازمان‌های اجرای قانون(سازگار با دیگر سازمان‌های اجرای قانون) به اشتراک بگذاریم.»

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *