مدیر رایانه‌های Macاپل وارد صنعت خودرو سازی شد

مدیر رایانه‌های Macاپل وارد صنعت خودرو سازی شد

شرکت خودروسازی Tesla مدیر گروه مهندسی Mac در شرکت اپل را استخدام کرد تا از این طریق بتواند نسل آتی محصولات خود را فناورانه‌تر از قبل توسعه دهد.

 

شرکت Tesla Motors که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس و خودروهای الکترونیکی در جهان محسوب می‌شود، یکی از مدیران اسبق شرکت اپل را در اختیار گرفت.
به گزارش شماران سیستم، شرکت خودروسازی Tesla مدیر گروه مهندسی Mac در شرکت اپل را استخدام کرد تا از این طریق بتواند نسل آتی محصولات خود را فناورانه‌تر از قبل توسعه دهد.
“دوگ فیلد”( Doug Field) به مدت ۵ سال مدیریت مرکز توسعه محصولات جدید Mac در شرکت اپل را برعهده داشت و در طول دوره فعالیت خود دستگاه‌هایی از جمله MacBook Air، MacBook Pro و iMac را روانه بازار کرد.
فیلد فعالیت تخصصی خود را به عنوان یکی از مدیران شرکت خودروسازی Ford Motor آغاز کرد و علاوه بر این ۹سال در شرکت Segway در پست معاون مدیرعامل و مدیر طراحی و مهندسی محصولات فعالیت کرد.

“الون موسک”( Elon Musk) مدیرعامل شرکت Tesla اعلام کرد که تجربه فیلد در حوزه فناوری و خودروسازی باعث خواهد شد تا آنچه کاربران از نسل جدید خودروها توقع دارند را در محصولات جدید شرکت Tesla پیدا کنند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *