مایکروسافت پینت از ویندوز 10 حذف نخواهد شد

شماران سیستم –  مایکروسافت پینت مدت‌ها همراه همیشگی ویندوز بوده است و در اکثر مدل‌های ویندوز شاهد این برنامه بوده‌ایم. شرکت مایکروسافت برای حذف این برنامه برنامه‌ریزی کرده بود ولی فعلا این طرح به حالت تعلیق درآمده است.

 

 

شرکت مایکروسافت به عنوان عرضه‌کننده و طراح ویندوزهای مختلف، چندی پیش تصمیم جدیدی را در دستور کار خود قرار داده بود.
این شرکت می‌خواست برنامه پینت را از ویندوز کنار بگذارد، ولی به تازگی مشخص شده که این طرح از دستور کار خارج شده است و این برنامه از ویندوز 10 حذف نخواهد شد. در واقع کاربران ویندوز از این تصمیم مایکروسافت استقبال نکردند و این شرکت هم از تصمیم خود صرف نظر کرد.
به گزارش شماران سیستم به نقل از اوبرگیزمو، این شرکت در به‌روزرسانی ماه مه(1903) هم از مایکروسافت پینت استفاده خواهد کرد.
این مطالب را برندون لوبلان، مدیر ارشد برنامه ویندوز هم تایید کرد. این مدیر اعلام کرد که سیاست مایکروسافت بر تداوم استفاده از پینت قرار گرفته است
تاکنون دلیل این تصمیم شرکت مایکروسافت مبنی بر حذف برنامه محبوب پینت مشخص نشده است.
با بازخورد مخاطبان، علاقه‌مندان و کارشناسان نسبت به این برنامه، مشخص شد که پینت به این زودی از ویندوز حذف نخواهد شد و به درخشش خود ادامه خواهد داد.
اخیرا مشخص شد که مایکروسافت هیچ قصدی برای توسعه پینت ندارد. شرکت مورد بحث قصد داشت این برنامه را به صورت یک برنامه اختیاری در مایکروسافت استور قرار دهد تا کاربران علاقه‌مند بتوانند آن را دانلود کنند.

 

microsoftpaint

 

این برنامه به عنوان همراه همیشگی ویندوز، خدمات مختلفی از جمله باز کردن، ویرایش، تغییر سایز و… تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کار با آن هم بسیار آسان است و بسیاری از کاربران را جذب خود کرده است
گفتنی است که این نخستین باری نیست که مایکروسافت تصمیم به حذف پینت می‌گیرد و سپس از تصمیم خود منصرف می‌شود.
​​​​​​​در حال حاضر بسیاری از توسعه‌دهندگان به دنبال اضافه کردن قابلیت‌های عالی به این برنامه هستند و سعی دارند کاربران را از استفاده از نرم ‌افزارهای گرافیکی بی‌نیاز کنند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *