مایکروسافت برنامه ای آی “سطح فوق لیسانس” برگزار می کند

شماران سیستم – OpenClassroom تضمین کرده که دانشجویان این دوره ظرف مدت شش ماه پس از تکمیل این برنامه شغل به دست خواهند آورد، و در غیر اینصورت کل مبلغ پرداختیشان به آنها عودت خواهد شد.

 

 

در یک مشارکت جدید، مایکروسافت و OpenClassrooms قصد دارند دانشجویانی را در آمریکا، فرانسه و بریتانیا برای مشاغل در زمینه هوش مصنوعی آموزش دهند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از سیودایو، بر اساس یک بیانیه این همکاری قصد دارد 1000 دانشجو را برای یک «برنامه آنلاین سطح فوق لیسانس» برای مهارت‌افزایی یادگیرندگان برای نقشهای هایتک آموزش دهد.

این برنامه، با ترکیب برنامه Openclassrooms با محتوای برگرفته از مایکروسافت ،شامل تکالیف مبتنی بر پروژه خواهد بود که برای کمک به افزار مستعد به منظور برطرف کردن نیازهای AI کسب و کارها تنظیم شده اند.
OpenClassrooms تضمین کرده که دانشجویان این دوره ظرف مدت شش ماه پس از تکمیل این برنامه شغل به دست خواهند آورد، و در غیر اینصورت کل مبلغ پرداختیشان به آنها عودت خواهد شد.

در این بیانیه آمده است که مدرک فوق لیسانس این دوره در سراسر اروپا معتبر خواهد بود، ولی OpenClassrooms بر به رسمیت شناخته شدن این مدرک در بریتانیا و آمریکا متمرکز شده است.

حدود یک سوم از سازمان‌های بزرگ به سرمایه‌گذاری بیش از 50 میلیون دلاری در راهکارهای اتوماسیون هوشمند، از جمله AI، رو آورده‌اند. ولی یکدست نبودن استراتژیها و نابسندگی تعداد افراد مستعد موجب تاخیر در تحقق استقرار این راهکارها شده است.

صنایع به طرز فزاینده‌ای به دنبال بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون AI هستند، که باعث چشمگیرتر شدن کمبود نیروی کار ماهر در حوزهAI شده است.
دانشگاه‌ها سعی کرده‌اند با سرمایه‌گذاری در این حوزه از این کمبود بکاهند، ولی تقاضا به طرز قابل توجهی از عرضه پیشی گرفته است.

taskforce

 

پارسال مایکروسافت اعلام کرد که با همکاری بوئینگ، Mckinsey & company و دیگران – قصد دارد «شبکه Rework America Business» را پایه‌گذاری کند، شراکتی که هدف آن «[تسریع] توسعه و جا انداختن روشهای نوآورانه استخدامی و آموزشی است.

مایکروسافت همچنین اخیرا با پلتفرم فریلنسری Upwork برای کمک به کارفرمایان برای یافتن فریلنسرها و دسترسی بهتر به مجموعه مهارتهای آنها همکاری را آغاز کرده است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *