تعدیل نیروهای بخش ارتباطات شرکت ال‌جی

شماران سیستم – این آمار در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی برابر با ۷ هزارو۴۶۰ نفر بود و همین روند نشان‌ دهنده تسریع فرایند تعدیل نیرو در این شرکت است.

به‌تازگی آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که در نیمه دوم سال جاری فرایند کاهش نیرو در شرکت ال‌جی آغاز شده است و مسئولان این شرکت در حال تعدیل کارمندان بخش ارتباطات سیار خود هستند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت‌های متعددی در رده فناوری اطلاعات در طول چند سال گذشته مجبور به تعدیل نیرو شده‌اند و در این میان شرکت ال‌جی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بر اساس آمار منتشر شده وضعیت این شرکت به این نحو است که در طول دو ماه گذشته و آغاز نیمه دوم سال ۲۰۱۶ شاهد تعدیل نیرو در این شرکت بوده‌ایم.
آمار منتشر شده نشان می‌دهند که تعداد نیروهای بازوی ارتباطات سیار این شرکت از ۷هزار و ۳۲۱ نفر در نیمه نخست سال به ۷ هزار و ۱۶ نفر در نیمه دوم کاهش پیدا کرده است.

شایان‌ ذکر است که این آمار در پایان سال ۲۰۱۵ میلادی برابر با ۷ هزار و ۴۶۰ نفر بود و همین روند نشان‌دهنده تسریع فرایند تعدیل نیرو در این شرکت است.

به‌ این‌ ترتیب متخصصان معتقدند که چنین امری تنها به‌واسطه آمار ضعیف فروش این شرکت در رده تلفن‌های همراه هوشمند شکل گرفته است و در صورت بهبود نیافتن شرایط این بخش شاهد تسریع این فرایند نیز خواهیم بود.

 

 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *