بهترشدن رابط دیداری گوگل اسیستنت در اندروید

شماران سیستم –  روند بهبود رابط دیداری دستیار هوشمند در گوشی‌های اندروید، سیر صعودی داشته است و دسترسی به اسنپ‌شات‌های دیداری از طریق گوگل اسیستنت بهتر و راحت‌تر شده است.

 

 

رابط دیداری گوگل اسیستنت به مرور زمان بهتر شده است و گوشی‌های اندروید توانستند که به مرور زمان از قابلیت‌های این رابط بهره‌مند شوند.
این دستیار هوشمند، امکان قرار دادن تصاویر بزرگ‌تر را برای جست‌وجوی وب فراهم کرد و دسترسی به اسنپ‌شات دیداری را تسهیل کرد. جست‌وجوهای وب با گوگل اسیستنت در حال حاضر امکان نمایش تصاویر بزرگ‌تر برای گوشی‌های اندروید را فراهم ساخته است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از ونچربیت، با استفاده از پیشرفت‌هایی که در گوگل اسیستنت ایجاد شده است، امکان ارائه بازی‌های ورزشی با کیفیت مناسب فراهم شده است.
در تمامی برنامه‌ها از جمله پیش‌بینی وضعیت هوا، کنترل شماره گیری بصری برای اسپیکر، نورها و سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی، روند بهبود به شکل ملموسی مشاهده می‌شود.
 
شرگت گوگل به صورت کاملا مداوم و پیوسته در حال ایجاد المان‌های بصری برای اپلیکیشن‌های صوتی گوگل اسیستنت است و در پی ایجاد ارتباط و تعامل در سطوح مختلف می‌باشد.
در سال گذشته، دستیار هوشمند گوگل برای تلویزیون‌های هوشمند و سیستم‌های خودرو ارائه شد.

 

speaker

 

حدود نیمی از تمامی کارهای گوگل اسیستنت در سال جاری میلادی به مبحث رابط کاربری مربوط می‌شد که صدا و لمس را با هم ترکیب می‌کرد.
به تازگی قابلیت جدیدی به گوگل اسیستنت اضافه شده است که با استفاده از گوگل، در اپلیکیشن صوتی ثبت نام کرد و کار با گوگل اسیستنت را در هنگام بازی و سایر موارد تجربه کرد.
هدف کلی این رابط ایجاد و فراهم‌سازی اطلاعاتی برای ایجاد تعامل با برنامه‌های کاربردی با یک درخواست صوتی از طریق دستیار گوگل در یک تجربه‌ تمام‌صفحه است.
​​​​​​​هنگامی که یک کاربر اندروید درخواستی را با دستیار گوگل مطرح می‌کند، گوگل تلاش خواهد کرد تا تجربه‌ بصری تعاملی‌تر و کارآمدتری را روی گوشی هوشمند برای این کاربر فراهم کند.
مجموعه‌ تلاش‌ آنها در این مسیر شامل روش‌هایی برای تعامل بهتر میان محصولات مرتبط با خانه‌ی هوشمند (اسمارت هوم) از قبیل ترموستات‌ها یا تعامل به‌طور مستقیم با برنامه‌های کاربردی گوناگونی همچون استارباکس خواهد بود.
 

 
 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *