بسته به‌روز رسانی اکس باکس وان برروی امکانات جانبی تأکید خواهد داشت

بسته به‌روز رسانی اکس باکس وان برروی امکانات جانبی تأکید خواهد داشت
شماران سیستم – شرکت مایکروسافت به ‌زودی یک بسته ویژه به‌روز رسانی را برای کنسول خود یعنی اکس باکس وان عرضه خواهد نمود که بیشتر بر روی امکانات جانبی کنسول تأکید خواهد داشت.

 

شرکت مایکروسافت به‌زودی یک بسته ویژه به‌روزرسانی را برای کنسول خود یعنی اکس باکس وان عرضه خواهد نمود که بیشتر بر روی امکانات جانبی کنسول تأکید خواهد داشت.

به گزارش شماران سیستم، این بسته بر روی امکانات استفاده از شبکه اکس باکس لایو تأثیر خواهد گذاشت و امکان گفتگوی آنلاین با دوستان حاضر در شبکه را فراهم خواهد آورد.

علاوه بر این مواردی مانند امکان حذف کردن نمایش نوتیفیکیشن‌ها در هنگام انجام بازی نیز به این کنسول افزوده خواهد شد.

در این بسته به‌روزرسانی قرار است تا بسته به منطقه‌ای که بسته از آن دانلود می‌شود نیز محتوایی شخصی‌سازی‌شده برای کاربران آن منطقه عرضه شود که می‌تواند در نوع خود جالب باشد.

93642

از دیگر موارد جذاب این بسته به‌روزرسانی نیز این است که می‌توان میزان پهنای باند اشغال‌شده و اینترنت مصرف‌شده توسط کنسول را مشاهده نمود که برای افرادی که اینترنت دارای حجم دانلود محدود هستند می‌تواند بسیار مفید باشد.

این بسته همچنین امکاناتی درزمینهٔاتصالبهعینک‌هایهوشمندرانیزبهاین کنسول خواهد افزود که می‌تواند کارایی اکس باکس وان را بهبود ببخشد و به فروش کنسول مایکروسافت کمک شایانی کند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *