اوراکل به بهانه توسعه خدمات ابری صدها خانواده را بی‌خانمان کرد

شماران سیستم – طی چند روز گذشته تعداد زیادی از مستاجران جلوی دفتر اوراکل در تگزاس جمع شدند و مخالفت خود را با این اقدامات اعلام کردند.

اوایل این هفته شرکت اوراکل اعلام کرد که در نظر دارد برند جدیدی را در عرصه خدمات پردازش ابری در تگزاس آمریکا راه‌اندازی کند که انتشار این مطلب بازتاب‌های فراوانی را هم به همراه داشت.

به گزارش شماران سیستم به نقل از اینفوورلد، مراکز خبری آمریکا اعلام کردند اوراکل برای راه‌اندازی این مرکز زمین‌ها و آپارتمان‌هایی را خریداری کرده است که باعث می‌شود صدها خانواده بی‌خانمان شوند. 

تابستان امسال شرکت اوراکل زمین بزرگی را در شهر آوسین در ایالت تگزاس آمریکا خریداری کرد تا در آن کارخانه جدید ارائه خدمات پردازش ابری را دایر کند. در این زمین یک مجموعه آپارتمان قرار داشت که صدها خانواده کم‌درآمد در آن ساکن بودند و پس از این خرید توسط اوراکل، مجبور شدند خانه‌های خود را ترک کنند.

تعداد زیادی از مستاجران مجموعه آپارتمانی Lakeview تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی مهلت داشتند تا از این خانه‌ها بیرون بروند. گزارش‌های رسیده نشان داد مرکز مشاوره املاک و مستقلات Cypress که صاحب این مجموعه آپارتمان بود، مستاجران را مجبور کرد از خانه‌های خود بیرون بروند.
برخی ساکنان این منطقه اعلام کردند در جریان پس دادن خانه‌های استیجاری پولی که در ابتدا پرداخت کردند به آنها باز گردانده نشد و برخی دیگر هم توضیح دادند که با این توان مالی نمی‌توانند هیچ خانه دیگری را در منطقه مذکور اجاره کنند.

لازم به ذکر است طی چند روز گذشته تعداد زیادی از این مستاجران جلوی دفتر اوراکل در تگزاس جمع شدند و مخالت خود را با این اقدامات اعلام کردند.

شرکت اوراکل در پی اصرار مراکز خبری هیچ گونه پاسخی نداد. لازم به ذکر است شرکت مشاوره املاک و مستقلات Cypress و مقامات دولتی شهر آوستین نیز حاضر به پاسخگویی نشدند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *