اضافه شدن قابلیت‌های‌ تجزیه وتحلیل‌ صوتی ادوبی به اکسپرینس کلود

شماران سیستم –  قرار است که شرکت ادوبی، چند قابلیت جدید تجزیه و تحلیل صوتی را به اکسپرینس کلود اضافه کند. این قابلیت‌ها، جستجوهای صوتی را از طریق پلتفرم‌های دستیار هوشمند تجزیه و تحلیل می‌کند.

 

 

     ادوبی، یک شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است.
عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است. ساختمان مرکزی این شرکت درشهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا قرار دارد.
ادوبی بیشتر به خاطر نرم‌افزار ویرایش تصویر فتوشاپ و نرم‌افزار سند قابل حمل”PDF”و ادوبی کریتیو سوئیت مشهور است.
 
به گزارش شماران سیستم به نقل از زد.دی نت، ادوبی اخیرا اعلام کرد که قصد دارد قابلیت‌های تحلیلی پیشرفته و جدیدی را به سرویس داده‌های صوتی خود اضافه کند و از این طریق به شرکت‌ها در رسیدن به تحلیل‌های بهتر از رابط‌های مبتنی بر صدا کمک کند.
این قابلیت‌های صوتی از فناوری‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در ادوبی سنسی استفاده می‌کند تا جست‌وجوهای صوتی کاربران را از طریق پلتفرم‌های دستیار هوش مصنوعی از جمله اپل سیری، مایکروسافت کورتانا، گوگل هوم و آمازون الکسا تجزیه و تحلیل کند.
 
ادوبی با اضافه شدن این قابلیت‌های جدید اعلام کرد که Attribution IQ درون Adobe Analytics توسعه یافته است تا از این به بعد صدا را هم دربربگیرد. قابلیت‌های کلیدی Adobe Analytics به گونه ای ارتقا پیدا کرده است که قابلیت های صوتی از جمله آنالیز گردشی، آنالیز کمکی و Segment IQ را هم دارد.

 

ADOBE

 

ادوبی از لحاظ تجربه مشتری نشان داده است که صدا، رابط جدید کاربر برای محتوای برند است و می‌تواند دستگاه‌ را با کانال‌های دیگر مرتبط سازد. با وجود تجربه‌ای به نام تجارب سیال در“Experience Manager” ، بازاریاب‌ها قادر خواهند بود که محتوای جدید را از طریق دستگاه‌های صوتی منتقل کنند.

ادوبی اعلام کرد که این قابلیت‌ها در کسب و کارهای مختلف نتایج خوبی به ارمغان خواهد آورد و می‌تواند با درک تفکر، دلیل و منطق افراد به عنوان یک فرصت برای آنالیز بهتر رابطه برند/مشتری از آن استفاده کرد و وفاداری برند را از طریق روابط دیجیتال شخصی هدایت کرد.
 

 
 
 
 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *