داستان موفقیت شرکت یک و یک

مصاحبه با  مدیریت مالی شرکت مائده

1-خلاصه ای از فعالیت شرکت محترم مائده را توضیح بفرمائید.
شرکت مائده به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه گروه صنعتی یک و یک به تولید غذاهای آماده و کنسرو جات می نماید و این شرکت به عنوان یکی از برند های صنعت غذایی کشور و جزیی از صادر کنندگان می باشد

2-با توجه به گسترش روز افزون محیط اقتصادی و به تبع آن پیشرفت صنایع ، نرم افزار شماران ، تا چه حد توانسته است خود را با این تغییرات همسو نماید و آیا این امر پاسخگوی نیاز شرکت مائده بوده است؟
شماران سیستم در این چرخه به دلیل ارائه ورژن های متعدد که بر اساس نیازهای شرکت ها می باشد و نسبت به تحلیل موارد اعلام شده اقدام می نماید تا نسبت به ارائه برخی تغییرات همواره در حال به روز رسانی و همسو شدن با صنایع متفاوت می باشد .

3-آیا نرم افزار شماران پاسخ گوی نیازهای شما در این زمینه بوده است ؟ نظر شمادر مورد خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی شرکت راهبران شماران سیستم چیست؟
درخصوص سوال ابتدای شما باید این اظهار نظر را کنم که با توجه به استفاده حدود 3 سال از این نرم افزار نیاز این شرکت رفع گردیده است.
در خصوص پشتیبانی نکته بسیار مهم امکان اعزام هایی است که توسط شرکت راهبران صورت می پذیرد و همچنین خدمات آنلاین و پاسخگویی به موقع از اصلی ترین مزایای شرکت راهبران می باشد .

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *