شماران در قاب رسانه

بر اساس گزارش واحد روابط عمومی گروه شرکتهای شماران سیستم ضبط برنامه تلویزیونی نسیم دانش با محوریت 99 در محل شرکت شماران سیستم انجام و در روز /04/ تولید و شرکتهای دانش بنیان، در روز سه شنبه مورخ 31 99 پخش گردید. /05/ چهارشنبه مورخ 01 برنامه (( نسیم دانش)) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساخته می شود و موضوع اصلی برنامه معرفی فناوری و آخرین دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها است. این قسمت از برنامه در خصوص فعالیتهای شرکت شماران سیستم، تأسیس و توسعه، کارآفرینی، اقدامات و اهداف آینده در عرصه انفورماتیک کشور بود.
شرکت دانش بنیان شماران دارای رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک بوده که بیش از سی سال در حوزه ارائه محصولات نرم افزاری در کشور فعالیت دارد.

در این برنامه مهندس فرهاد الیشایی بنیان گذار شماران، دکتر فرحناز مرادی رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران شماران توضیحاتی را در خصوص نحوه عملکرد در حوزههای فنی و مدیریتی ارائه کردند.
در ابتدا خانم دکتر فرحناز مرادی در خصوص تأسیس شماران سیستم گفت:
(( کسب وکار خانوادگی شماران در سال 1363 شروع به فعالیت کرد و مبنای اصلی شرکت، استفاده از تخصص بومی و تلاش مضاعف در تمام مراحل تا امروز بوده است.))
آغاز و هم اکنون بر بستر وب و پلت فرم DOS وی افزود: (( تولید محصولات نرم افزاری شماران بر بستر سیستمعامل ارائه می گردد. این روند رو به رشد، از حرکت بر لبه تکنولوژی در شماران خبر میدهد.)) (Cloude) ابری در ادامه مهندس فرهاد الیشایی بنیان گذار گروه شرکتهای شماران در خصوص صادرات نرم افزار توضیحاتی را ارائه و افزود:
(( نرم افزار شاتو با قابلیتهای فراوان در خصوص چندزبانه بودن و منعطف در به کارگیری قوانین و مقررات کسبوکارهای کشورهای دیگر. صادرات خود را توسعه و در کشورهای کانادا، آذربایجان، افغانستان مورد بهره برداری قرارگرفته که خود یک افتخار ملی به شمار میرود.))
وی اضافه کرد: (( مبلغ لایسنس، پیاده سازی و استقرار این محصول بومی ایرانی یکدهم و گاها یک پانزدهم نمونه های خارجی در کشور بوده که این محصول رقیب سرسختی با محصولات مشابه خارجی خود است.)) محصولات نرم افزاری، اهرم بسیار قدرتمند در خصوص بهرهوری و موفقیت کسبوکارها است که در این راستا هلدینگ شماران با محصولات و خدمات خود توانسته نقش به سزایی در اهداف سازمانی و خصوصاً کسبوکارهای تولید محور و
صنعتی را داشته باشد.
شماران با سبد کاملی از محصولات نرم افزاری، راهکارهای متعددی را در صنایع مختلف کشور بر بستر انفورماتیک ارائه داده و همواره کوشش مستمر را سرلوحه کاری خانواده بزرگ خود قرار داده است.
برای مشاهده این قسمت می توانید به لینک IGTV شماران و یا آپارات مراجعه فرمایید .

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *