امن و سریع با راهکار ابری شماران

به گزارش واحد تولید و توسعه شرکت شماران سیستم ، ارائه نرم افزار شاتو در بستر رایانش ابری (Cloud) آغاز شد . نسل جدید نرم افزارهای شماران که در بهمن سال 98 رونمایی شد، اکنون در بستر ابری ارائه شده و پیشرفت های تکنولوژیک این نسل از نرم افزارهای شماران سیستم ادامه دارد.

شرکت شماران سیستم راهکارهای مدرن نرم افزاری را برای توانمند سازی کسب و کارها و ایجاد بستر مناسب تصمیم گیری مدیران ، در دوران رکود اقتصادی، فراهم کرده است. به همین منظور و اجاره به شرط تملیک محصولات و (Software as a Service) SaaS و با استفاده از سرویس های راهکارهای خود را ارائه می کند.

نرم افزار شاتو شماران مجموعه ای کامل از نرم افزارهای مالی-اداری-بازرگانی-مهندسی-تولید- زنجیره تامین-منابع انسانی و بهای تمام شده است که بر بستر مدیریت فرایند های کسب و کار در فضای ابری ارائه می شود.

این اقدام گام مهمی در جهت یاری و همگامی با کسب و کارهای داخلی است. گروه شماران در همه حال پرچمدار استفاده از تکنولوژی های مدرن و بهره گیری از بستر های به روز اطلاعاتی بوده و با سبد کاملی از محصولات پاسخگوی نیازهای نرم افزاری سازمانها و ارگان های دولتی است.

استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بدون سرمایه گذاری و فقط با پرداخت هزینه به میزان مصرف مزیت رایانش ابری است . در این راهکار مشتریان بدون پرداخت مبلغ نرم افزار و با هزینه مقرون به صرفه نسبت به اجاره آن اقدام می کنند و به میزان جابجایی اطلاعات و دیتا ، مبلغ مزبور را پرداخت می کنند.

مزایای استفاده از راهکار رایانش ابری به شرح زیر است:

  • عدم پرداخت مبلغی برای خرید نرم افزار
  • عدم خرید سخت افزار و تجهیزات شبکه
  • نگهداری و پشتیبانی سرور توسط شرکتهای ارائه دهنده سرویس رایانش ابری
  • عدم نگرانی از سوانح مربوط به تجهیزات و امکانات
  • استفاده از بالاترین تدابیر امنیتی
  • دسترسی در هر زمان و از هرمکان به نرم افزار

شرکت شماران سیستم همواره تلاش نموده تا بستری امن و قدرتمند برای مشتریان و شرکای

تجاری ایجاد کند.

با شماران هوشمندانه راهبری کنید

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *