لکسوس، هاوربورد را رسما معرفی کرد

لکسوس، هاوربورد را رسما معرفی کرد

 

در هفته‌های اخیر لکسوس با انتشار سلسله تیزرهای ویدیوهایی نوید وسیله‌ی جدید را داده بود که در ابتدا بسیاری آن را یک مانور تبلیغاتی عنوان می‌کردند، اما ساعاتی پیش این کمپانی هاوربورد را رسما معرفی کرد.

 

سوار شدن روی یک اسکیت بورد که روی هوا معلق است از دیرباز دستمایه‌ی داستان‌های علمی تخیلی متعددی شده است، اما لکسوس بالاخره پس از انتشار چندین تیزر ویدیویی در مورد محصول جدیدش این وسیله را با واقعیت پیوند زده است. لکسوس ساعاتی پیش محصول جدید خود را یک خودرو نیست، با نام هاوربورد معرفی کرد. هاوردبورد را در واقع باید یک اسکیت‌بورد بدون چرخ معلق در هوا خواند. البته باید به این نکته اشاره کرد که هاوربورد را نمی‌توان در هر جایی مورد استفاه قرار داد و برای استفاده از آن نیاز به یک پیست خاص است. برای مثال کمپانی ژاپنی پیست مغناطیسی مورد نیاز خود را به طول ۲۰۰ متر در درسدن آلمان ساخته  و آن را به بارسلونای اسپانیا انتقال داده است.

 

 

همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید هاور بورد از خاصیت هیدروژن مایع و مغناطیس برای سر خوردناستفاده می‌کند. استفاده از هاوربورد تجربه‌ی جدیدی را در اختیار افرادی می‌گذارد که از این وسیله استفاده می‌کنند. برای مثال می‌توان به راس مک‌گوران اشاره کرد که سابقه‌ی ۲۰ سال کار با اسکیت بورد را در کارنامه دارد. وی به این موضوع اشاره کرده که با وجود سابقه بلند مدت در استفاده از اسکیت بورد، عملکرد هاوربورد به گونه‌ای است که به نظر باید مهارت‌های جدیدی را برای سواری بهتر فراگرفت.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *