همکاری Foxconnو اریکسون برای تحقیق روی شبکه5G

شماران سیستم – شرکت‌های Foxconn و اریکسون از جمله نام‌های بزرگ در رده فناوری‌های ارتباطی محسوب می‌شوند و این دو غول ارتباطی تصمیم گرفته‌اند که با همکاری یکدیگر برای ساخت یک مرکز توسعه و تحقیق با منظور رسیدگی به تحقیقات مربوط به شبکه‌های اینترنتی5G بپردازند.

 

شرکت‌های Foxconn و اریکسون از جمله نام‌های بزرگ در رده فناوری‌های ارتباطی محسوب می‌شوند و این دو غول ارتباطی تصمیم گرفته‌اند که با همکاری یکدیگر برای ساخت یک مرکز توسعه و تحقیق با منظور رسیدگی به تحقیقات مربوط به شبکه‌های اینترنتی 5Gبپردازند.

به گزارش شماران سیستم از Digitimes شرکت Foxconn اعلام کرده است که قصد دارد تا با همکاری شرکت بزرگ اریکسون در طول سال اینده میلادی مرکز تحقیقات و توسعه خود را شکل بدهد و بر روی ساختار شبکه‌های اینترنت نسل بعدی یعنی شبکه‌های5G کار کند.

این شرکت اعلام کرده است که در بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ میلادی رقمی بیش‌ از ۱۲۰ میلیون دلار را در این زمینه سرمایه‌گذاری خواهد کرد و در این میان بیش از ۲۰۰ مهندس و متخصص این دو شرکت به فعالیت در این بخش خواهند پرداخت.

931142

از دید کارشناسان، این اقدام به صورت مستقیم رقابت با شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ژیائومی محسوب می‌شود که پیش از این برنامه‌های خود را برای تحقیقات درباره اینترنت5Gاعلام کرده بودند.

جالب اینجا است که هر سه شرکت بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ را برای فعالیت خود برگزیده‌اند که این امر می‌تواند موجب شود تا در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد یک جهش دراین زمینه باشیم.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *