همراه‌ترین کنسول بازی درجهان

شماران سیستم – کنسول بازیGame Stickبه عنوان یک محصول ویژه و ارزان در زمینه بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه شده است و به معنای واقعی کلمه قابل حمل است. این کنسول از یک دانگل USBو یه دسته تشکیل شده است.

 

 

کنسول بازی Game Stick به عنوان یک محصول ویژه و ارزان در زمینه بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه شده است و به معنای واقعی کلمه قابل حمل است.

به گزارش شماران سیستم این کنسول از یک دانگل USB و یه دسته تشکیل شده است.
نحوه کارکرد این کنسول به این نحو است که به سادگی شما دانگل را به تلویزیون وصل می‌کنید و با دسته به انجام بازی می‌پردازید.

توان پردازشی این کنسول مشابه تلفن‌های همراه هوشمند رده میانی است و به راحتی می‌توان این کنسول را همه جا به همراه داشت و در هر محیطی از آن استفاده نمود.
البته گیم استیک به شما امکانات گرافیکی ویژه و مسحور کننده‌ای ارائه نمی‌کند ولی در نوع خود و با توجه به قیمت 60 پوندی محصولی بسیار قابل قبول و مناسب به حساب خواهد آمد.

سخت‌افزار اصلی این کنسول دقیقا در دانگل آن تعبیه شده است و به دارنده اجازه می‌دهد تا به راحتی بازی‌های موبایل را با امکانات یک دسته فیزیکی تجربه نماید.

در بخش دسته این کنسول دارای دو دکمه در قسمت بالای بدنه و چهار دکمه عملکرد و همچنین دکمه‌های کنترل جهت می‌باشد.
علاوه بر این موارد سه دکمه برای کنترل عملکرد دستگاه(خاموش و روشن کردن و متوقف کردن بازی و..) به همراه دو عدد آنالوگ بر روی دسته قرار دارند.

طراحی این دستگاه به نحوی انجام شده است که دانگل USB درون آن جای‌سازی شده و به راحتی قابلیت حمل آن را بالا می‌برد ولی رنگ سفید این مدل به سرعت کثیف می‌شود که از مشکلات طراحی آن محسوب می‌شود.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *