جاکلیدی هوشمند موتورول اوارد بازار شد

شماران سیستم – Keylinkبا اندازه کوچک خود به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با فشردن یک دکمه کلیدها و تلفن همراه خود را در فاصله 100 پایی به راحتی پیدا کنند.

شرکت موتورولا سرانجام از جاکلیدی هوشمند خود موسوم به Keylink که برای پیدا کردن آسان تلفن همراه و کلیدها مورد استفاده قرار می‌گیرد رونمایی کرد.

به گزارش شماران سیستم، همان‌طور که نام این محصول نشان می‌دهد، Keylink با اندازه کوچک خود به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند با فشردن یک دکمه کلیدها و تلفن همراه خود را در فاصله ۱۰۰ پایی به راحتی پیدا کنند.

جاکلیدی Keylink به دسته‌کلید شما متصل می‌شود و زمانی که با گوشی هوشمند اتصال برقرار می‌کند، این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا در محوطه تحت پوشش بتوانید کلیدها را به راحتی پیدا کنید.

این دستگاه همچنین می‌تواند یک عملکرد برعکس هم داشته باشد. به عبارت دیگر شما می‌توانید با فشردن دکمه روی آن از محل استقرار گوشی مطلع شوید.
 

93994

داخل این دستگاه کوچک یک باتری قرار گرفته است که تا یک سال انرژی مورد نیاز Keylink را تامین می‌کند و البته، پس از اتمام باتری به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید.

جاکلیدی هوشمند Keylink موتورولا ۲۴.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده و به گفته شرکت سازنده با تمام گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

برای استفاده این جاکلیدی هوشمند تنها کافی است ابزار کاربردی Motorola Connect را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و سپس آن را با جاکلیدی هماهنگ سازید.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *