بلک‌بری هم آخر شد و هم اول

شماران سیستم – شرکت کانادایی بلک‌بری موفق شد در یک نظرسنجی جامع بتواند امتیازهای بسیار خوبی از کاربران را کسب کرده و عنوان بیشترین میزان رشد سالانه کیفیت و خدمات را از مشتریان آمریکای شمالی کسب کند.

 

شرکت کانادایی بلک‌بری موفق شد در یک نظرسنجی جامع بتواند امتیازهای بسیار خوبی از کاربران را کسب کرده و عنوان بیشترین میزان رشد سالانه کیفیت و خدمات را از مشتریان آمریکای شمالی کسب کند.

به گزارش شماران سیستم از crackberry، شرکت بلک‌بری در طول چند سال گذشته در رقابت با اندروید و iOS با یک بحران تمام عیار روبرو شده است و حتی در طول سال گذشته بارها شایعاتی مبنی بر فروش این شرکت به سایر کمپانی‌ها و یا حتی از هم پاشیدن بلک‌بری به گوش می‌رسید ولی هیچ‌یک از این موارد عملی نشد و بلک‌بری به‌تدریج روند صعودی را تجربه کرد.

البته این روند صعودی به‌هیچ عنوان حتی یک دهم درصد از جایگاه سابق این شرکت را نیز دربر نخواهد گرفت ولی همین میزان تغییر نیز از نظر کاربران تلفن‌های همراه در آمریکای شمال کافی بوده است تا این کمپانی را به‌عنوان شرکتی که بالاترین رشد در زمینه تلفن همراه را داشته است انتخاب کنند.

941182

 

در یک نظرسنجی جامع از کاربران سوالاتی درباره کیفیت محصولات، کیفیت خدمات، نوع سرویس‌دهی و موارد بسیار دیگر پرسیده شد و هر یک از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی‌ها می‌بایست در پاسخ‌های خود به هر یک از ۷ کمپانی موجود در لیست، امتیازی بین ۰ تا ۱۰ می‌دادند.
در این نظر سنجی در بین ۷ شرکت، بلک‌بری عنوان هفتم را کسب کرد ولی در مقایسه نتایج با آمار سال گذشته، بیشترین رشد در میان تمامی شرکت‌ها به بلک‌بری اختصاص یافت زیرا این شرکت موفق شده بود در این نظرسنجی اختلاف خود با سایر شرکت‌ها را کاهش بدهد.

به‌نظر می‌رسد که خطر ورشکستگی و یا انحلال از سر بلک‌بری گذشته باشد ولی هنوز نمی‌توان این شرکت را در حاشیه امنیت دید، هزچند که مسیر پیش رو برای این غول کانادایی اندکی روشن‌تر از سال ۲۰۱۴ است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *