اینستاگرام علیه دوستان حوصله سر بر شما

شماران سیستم – در حقیقت این رویکرد شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام برای از بین بردن ارتباط حساب‌های کاربری دروغین و غیر فعال است و موجب می‌شود که عملا افرادی که چند حساب کاربری دارند نتوانند بدون فعالیت در آن‌ها تنها نظاره گر فعالیت دیگران باشند.

به‌تازگی امکاناتی جدید به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است که موجب می‌شود تا این شبکه به شما بگوید کدام دوست شما غیر فعال بوده و باید آنفالو شود.
 
به‌ گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، در حقیقت این رویکرد شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام برای از بین بردن ارتباط حساب‌های کاربری دروغین و غیرفعال است و موجب می‌شود که عملا افرادی که چند حساب کاربری دارند نتوانند بدون فعالیت در آن‌ها تنها نظاره گر فعالیت دیگران باشند.
 
این اطلاعات شامل انواع فعالیت در این شبکه هستند و به نوعی بررسی می‌کنند که خوراک ورودی شما توسط کدامیک از دوستان شما تامین شده و کدام افراد حاضر در لیست شما هیچ چیزی برای ارائه به شما در اختیار ندارند.

instag

این قابلیت از دو جنبه مختلف قابل ارزیابی است که جنبه نخست، حذف کردن افراد غیرفعال است، ولی از سوی دیگر این قابلیت جدید موجب می‌شود بدانید که کدام افراد بیشترین فعالیت را داشته‌اند.
 
برای مثال از طریق این قابلیت جدید می‌توانید متوجه شوید که کدام دوست شما بیشترین تعداد استوری را داشته و کدام دوست شما بیشترین تعداد پست را گذاشته و سایر مواردی از این دست برای شما بسیار واضح خواهند شد.
 
سخنگوی اینستاگرام در این باره گفته است: «هدف این شبکه اجتماعی نزدیک کردن افراد به یکدیگر است ولی همه ما می‌دانیم که با گذشت زمان ممکن است ارتباطات و علایق ما دستخوش تغییر شوند. این قابلیت موجب می‌شود که بتوانید حساب‌هایی که فالو می‌کنید را راحت‌تر مدیریت کنید تا در خروجی شما تنها مواردی باشند که واقعا با آن‌ها در ارتباط هستید و به آنها علاقه‌مندید
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *