امنیت سایبری، مهم‌ترین موضوع کنفرانسASEAN

امنیت سایبری، مهم‌ترین موضوع کنفرانسASEAN

در کنفرانس ASEAN مقامات بلند پایه و دیپلمات‌ها منطقه‌ای دور هم حضور میابند تا ب اهمکاری یکدیگر بتوانند مقابله بیشتری با جرایم سایبری داشته باشند و امنیت فضای سایبری را بیش از پیش تامین کنند.

پایگاه‌های خبری اعلام کردند که بررسی روش‌های نوین مقابله با حملات سایبری یکی از مهم‌ترین موضوعات کنفرانس منطقه‌ای ASEAN محسوب می‌شود که به‌زودی در کشور چین برگزار خواهد شد.
به گزارش شماران سیستم، در این کنفرانس بین‌المللی مقامات بلندپایه و دیپلمات‌ها منطقه‌ای دورهم حضور میابند تا با همکاری یکدیگر بتوانند مقابله بیشتری با جرایم سایبری داشته باشند و امنیت فضای سایبری را بیش از پیش تامین کنند.
برگزارکنندگان این کنفرانس معتقدند که ارتباطات بی‌سیم در سراسر جهان که مزایای فراوانی را برای شهروندان به همراه داشته است، باعث ایجاد خطرات بسیار جدی شده است که هرگز در طول تاریخ با آن‌ها مواجه نبوده‌ایم.
طبق آخرین آمار منتشر شده، در حال حاضر بیش از ۲.۷۵ میلیارد کاربر اینترنتی در جهان موجود است که ۱.۲۷ میلیارد نفر از آن‌ها ساکن منطقه آسیا – پسیفیک هستند.
بر این اساس، دیپلمات‌ها و مقامات ارشد کشورهایی که در کنفرانس ASEAN حضور می‌یابند، آخرین روش‌های مقابله با حملات سایبری را بررسی می‌کنند.
دولت چین هم‌اکنون همکاری‌های نزدیکی را با ASEAN آغاز کرده است تا بتواند روش‌های ایمن و مطمئن برای مقابله با نسل جدید حملات سایبری ارایه دهد.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *