یک هندی مدیر اصلی شرکت گوگل شد

شماران سیستم – یک هندی مدیر اصلی شرکت گوگل شد

گروه مدیریت گوگل به زودی با تغییرات عمده مواجه می‌شود و قرار است “ساندار پیچای”(Sundar Pichai) تقریبا مدیریت همه بخش‌های این شرکت بزرگ اینترنتی را در دست بگیرد.

به گزارش شماران سیستم، پیچای تاکنون مدیریت بخش‌های Android و Chrome را برعهده داشته است و بر اساس آخرین گزارش‌ها گفته می‌شود که او هم‌اکنون مدیر مرکز Product در شرکت گوگل شده است.

این اتفاق به این معنا خواهد بود که، بسیاری از فعالیت‌هایی که تا پیش از این با مدیریت “لری پیج”( Larry Page) انجام می‌شد هم‌اکنون در اختیار پیچای قرار گرفته است و به عبارت دیگر می‌توان او را مدیر اصلی شرکت گوگل و همه‌کاره این شرکت بزرگ اینترنتی دانست.

مرکز Product در گوگل تقریبا بخش‌های اصلی این شرکت را شامل می‌شود که از مرکز Nest برای تولید سیستم‌های الکترونیکی خانه‌های هوشمند گرفته تا مرکز Google X برای توسعه طرح‌های نوآورانه شرکت از زیرمجموعه‌های آن هستند.

93864

البته گفته می‌شود که بخش YouTube همچنان به صورت مستقل اداره می‌شود و “لری پیج” مدیریت آن را در اختیار دارد و به جز این یک بخش، مدیریت تمامی زیرمجموعه‌های دیگر در اختیار پیچای قرار گرفت.

پیچای که این روزها در سن ۴۲ سالگی به‌سر می‌برد یکی از مدیران بازرگانی بزرگ دنیا است که اصلیت هندی دارد و با تغییرات جدید بعد از مدیرعامل شرکت گوگل بالاترین سمت را از آن خود کرده است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *