مدیر خدمات سازمانی HPبرکنار شد

شماران سیستم – وگِت دومین مدیر ارشد HPمحسوب می‌شود که به دلایل نامشخص از این شرکت بیرون شده است.


به نظر می‌رسد که HP تصمیم دارد ساختار مدیریتی خود را به طور کامل تغییر دهد و بر اساس فرآیندی که از نوامبر گذشته آغاز شده است، مدیران ارشد این شرکت همچنان در حال برکناری هستند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از زد.دی.نت، HP اعلام کرد «بیل وگت» مدیر گروه خدمات سازمانی این شرکت یا همان HP Enterprise پایان تابستان سال جاری برکنار می‌شود تا بتواند فرصت‌های بهتری را پیش روی خود ببینید.

وگِت دومین مدیر ارشد HP محسوب می‌شود که به دلایل نامشخص از این شرکت بیرون شده است. پایان سال گذشته میلادی «دِیو دوناتلی» از دیگر مدیران این شرکت از HP بیرون رفت.

لازم به ذکر است از ابتدای مدیریت وگِت در مرکز توسعه خدمات سازمانی HP، این شرکت در واحد مذکور با ضررهای مالی فراوان مواجه شد. او پیش از این برای سال‌های طولانی یکی از مدیران برجسته شرکت مایکروسافت بود.

وگِت که در تمام دوران فعالیت خود به صورت مستقیم در کنار «مِگ ویتمن» مدیرعامل HP مشغول به کار بود، مدیر استراتژی این شرکت هم بود و پیش از در اختیار گرفتن واحد توسعه خدمات سازمانی، مدیر عملیاتی HP محسوب می‌شد.

اکتبر گذشته که شرکت HP تصمیم نهایی خود برای تبدیل شدن به دو شرکت مجزا را اعلام کرد و بر اساس آن قرار شد واحد تولید رایانه‌های شخصی و مرکز توسعه نرم‌افزارها خدمات سازمانی از یکدیگر مجزا شوند. از آن زمان وگِت مدیریت این فرآیند جداسازی را عهده‌دار شد و هم‌اکنون گفته شده است که او از این شرکت بیرون می‌رود.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *