طعنه رییس ایسوس به محصولات سامسونگ

طعنه رییس ایسوس به محصولات سامسونگ
شماران سیستم – مدیر ارشد اجرایی ایسوس، جانیشیه در رونمایی از یک محصول جدید این شرکت برپایه اندروید، از نحوه استفاده سامسونگ از پلاستی کدر محصولاتش انتقاد کرد و محصولات ایسوس را در استفاده از پلاستیک به‌صورت مناسب نمونه دانست.

مدیر ارشد اجرایی ایسوس، جانی شیه در رونمایی از یک محصول جدید این شرکت بر پایه اندروید، از نحوه استفاده سامسونگ از پلاستیک در محصولاتش انتقاد کرد و محصولات ایسوس را در استفاده از پلاستیک به‌صورت مناسب نمونه دانست.

به گزارش شماران سیستم، در این مراسم جانی شیه به مدت یک ساعت درباره محصولات ایسوس صحیت کرد و اعلام کردکه این شرکت برخلاف سامسونگ به خوبی از پلاستیک بهره برده و کارایی متفاتی را برای محصول با پلاستیک به ارمغان خواهد آورد.

شیه در سخنان خود گفت: «بررسی کارایی تلفن‌های همراه بر پایه پلاستیک نشان می‌دهد که ما برخلاف سامسونگ از طراحی ویژه‌ای برخوردار هستیم و محصولی متفاوت با پلاستیک تولید می‌کنیم، البته مشکلاتی مانند نازک کردن قطر پلاستیک مصرفی همچنان پاربرجا بوده و باید رفع گردند ولی بر اساس قیمت و ازادی عمل در طراحی پلاستیک یک گزینه ایده‌آل است.»

93232

شیه در این مراسم بسیار با انرژی حاضر شد و حتی چند ساعت پیش از شروع مراسم اصلی با روی خوش از خبرنگاران استقبال نموده و به سوالات آنها پاسخ گفت.

شایان ذکر است که در طول ما‌ه‌های گذشته مدیران متعددی به استفاده از پلاستیک در محصولات سامسونگ اشاره نموده و آن را بی‌کیفیت خوانده بودند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *