برترین فناوری‌های نمایشگاه CES 2016

شماران سیستم – CESهرسال بر فناوری‌های تازه و موثر تمرکز می‌کند و بدین ترتیب، تا حدود زیادی می‌تواند راهگشای تحلیل گران دریافتن عناوین فناوری‌های مهم در سال آینده تلقی گردد.

نمایشگاه جهانی CES که اکنون بزرگ‌ترین نمایشگاه در عرضه جدیدترین محصولات فناوری به شمار می‌رود، دوره جدید خود را در ابتدای سال 2016 آغاز کرد. این نمایشگاه سال‌هاست که در شهر لاس‌وگاس ایالت نوادای آمریکا برگزار می‌گردد.

به گزارش شماران سیستم، این رویداد سالانه که معمولا همه شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ جهانی را به ارائه محصولات و خدمات تازه خود فرامی‌خواند، هر ساله ده‌ها هزار بیننده را از سراسر دنیا به سوی خود جلب می‌کند.
یکی از ویژگی‌های مهم نمایشگاه CES، این است که هر سال بر فناوری‌های تازه و موثر تمرکز می‌کند و بدین ترتیب، تا حدود زیادی می‌تواند راهگشای تحلیلگران در یافتن عناوین فناوری‌های مهم در سال آینده تلقی گردد.
در نمایشگاه CES 2016 چه محورهای مهمی مورد توجه هستند؟
تحلیلگران در پاسخ این سوال، محورهای اصلی را بدین شرح می‌دانند: نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 10، اسمارتفون‌ها، فناوری‌های پوشیدنی، خودروهای خودران(بی‌سرنشین)، و واقعیت مجازی.

در بخش مربوط به خودروهای خودران، نمایشگاه امسال وسعت بیشتری یافته و گفته می‌شود که تولیدکنندگان مهم این عرصه یعنی تویوتا، BMW، فورد و هیوندای در آن حضور خواهند داشت.
بخش واقعیت مجازی(VR) نیز امسال قسمت بزرگی را بخود اختصاص داده و حدود 50 شرکت به عرضه محسولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

همچنین گفته می‌شود که شرکت سامسونگ در نمایشگاه امسال، محصول جدید گوشی خود از سری گالکسی یعنی GALAXY S7 را به مشتاقان عرضه خواهد کرد.
در ضمن در زمینه فناوری‌های پوشیدنی نیز به نظر می‌رسد که نمایشگاه امسال، صحنه رقابت شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ و ال.جی با اپل باشد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *