باریک‌ترین گوشی جهان با پشتیبانی ازشبکهLTE

باریک‌ترین گوشی جهان با پشتیبانی ازشبکهLTE
شماران سیستم – گوشیOppo R3باضخامت 6.3 میلیمتری با بدنه آلومینیومی باریک‌ترین گوشی هوشمند در جهان است که از شبکه مخابراتی 4G LTEهم پشتیبانی می‌کند.

شرکت چینی Oppo که طی یک سال گذشته محصولات پیشرفته و قابل قبولی وارد بازار جهانی موبایل کرده است توضیح داد که به‌زودی باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE را روانه بازار می‌کند.

به گزارش شماران سیستم، این گوشی Oppo R3 نامیده می‌شود و این طور که کارشناسان بین‌المللی هم تایید کرده‌اند، این محصول با ضخامت ۶.۳ میلیمتری با بدنه آلومینیومی باریک‌ترین گوشی هوشمند در جهان است که از شبکه مخابراتی ۴G LTE هم پشتیبانی می‌کند.

البته باید گفت که پیش‌ از این گوشی هوشمند Gionee Elife S5.5 با بدنه ۵.۶ میلیمتری توانست عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را از آن خود کند که البته این محصول قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE را نداشت.

پیش‌ از این گوشی هوشمند Oppo R1S با ضخامت ۷.۱ میلیمتر عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE را به خود اختصاص داده بود.

اما گوشی هوشمند Oppo R3 با طول‌، عرض و ضخامت ۱۴۲.۳، ‌۷۰.۴ و ۶.۳ میلیمتر وارد بازار می‌شود و تنها ۱۴۰ گرم وزن دارد.

933252

این محصول نمایشگر لمسی ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و با تراکم تصویر ۲۹۴ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش درمی‌آیند.

برای این گوشی هوشمند منحصر به‌فرد تراشه Snapdragon 400 در نظر گرفته شده است که از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، نسخه ۴.۳ سیستم‌عامل اندروید، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه miocroSD، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند ۳۷۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و و پیش‌بینی می‌شود که از ابتدای ماه آینده وارد بازار شود.

933253

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *