BPMS و سیستمهای هوشمند تجاری

BPMS و سیستمهای هوشمند تجاری

 

 

نرم‌افزارهای مدیریت فرآیند کسب و کار(BPMS) چگونه بر پروژه‌های هوشمند سازمانی تاثیر می‌گذارد؟ آیا این نوع اثرگذاری در اندازه حرف باقی می‌ماند یا تاثیرات قابل ملاحظه ای در این زمینه دیده می‌شود؟

ابزارهای مدیریت فرآیند کسب و کار آخرین دستاورد برای ارائه خدمات تحلیلی سازمان محسوب می‌شود و از آن به عنوان گام مدرن و پیشنیاز اساسی برای ارایه شاخص‌های کلیدی عملکرد(KPI)، سیستم‌های تحلیل سازمانی، داشبورد اجرایی سازمان و مواردی از این دست یادمی‌کنند.

با این نوع مدرن‌سازی مجموعه‌ای از قوانین جدید و فرصت‌های تازه در حوزه تحلیل‌های فرآیند کسب و کار پیش‌روی سازمان قرار می‌گیرد.

برای بسیاری از سازمان‌های امروزی دریافت گزارش‌های تحلیلی در هرلحظه امری بسیار مهم محسوب می‌شود. همچنین باید توجه داشت که این روزها مجموعه جامع از ابزارهای تحلیلی و اندازه‌گیری برای مقایسه وضعیت کنونی با شرکت‌های رقیب لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

تمام این نیازمندی‌های BPMS با مدیریت داده‌ها تحت ابزارهای BPMS پاسخ داده می‌شود. اما باید توجه داشت که این فرآیند مانند معماریهای انبار داده عمل نمی‌کند.

 

در این فرآیند مدرن فضای ویژه‌‌ای از قبل برای داده‌ها تعریف شده است که در آن سیستم‌های یکپارچه‌سازی ابزارهای سازمانی(EAI)، یکپارچه‌سازی داده‌های سازمانی و مدیریت فرآیند کسب و کار(BPMS ) به‌کار گرفته می‌شوند.

 

بنابراین تا زمانی که شما نگاه گسترده ای به ماهیت هوشمندی تجاری داشته باشید، می توانید BPMS را بخشی از هوشمندی تجاری حساب کنید که نقطه تمرکز یک تکرار یا تعداد تکرارهای بیشتری از برنامه BI باشد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *